Novinka
Katalógové číslo J02710
Výrobca JLM
EAN čísla 8718274350050
Záruka 24 mesiacov
12,80 €s DPH
10,67 €bez DPH

 

JLM čistič nasávania vzduchu, EGR a karburátora. Čistí a chráni súčasti nasávacieho systému, ako sú sacie potrubie, ventil EGR a nasávacie ventily, ktoré sú zanesené výfukovými plynmi formou sadzí a iných usadenín. JLM čistič sania a čistič EGR rieši problémy s kolísajúcimi otáčkami pri voľnobehu.

 

Vlastnosti

- rýchlo čistí systém recyklácie výfukových plynov EGR

- efektívne čistí karburátor

- optimalizuje prísun nasávaného vzduchu do motoru

- zlepšuje výkon a akceleráciu motora

- redukuje výfukové plyny

- rozpúšťa hrdzu, špinu a usadené sadze

- upravuje kolísanie otáčok motora pri voľnobehu

 

Návod na aplikáciu

1. Zahrejte motor
2. Odstráňte flexibilnú hadicu v systéme nasávania vzduchu. Umiestnenie hadice zívisí podľa toho, čo bude čistené:

- Nachádza sa medzi turbodúchadlom / medzichladičom a sacím potrubím (čistenie zberača nasávania vzduchu a prívodných ventilov)

- Pred turbodúchadlom (čistenie systému nasávania vzduchu pred turbokompresorom)

- Pred ventilom EGR (čistenie ventilu EGR), podľa toho, ktorý diel chcete čistiť.

 

Dôležité:
- Nestriekajte priamo cez medzichladič
- Pri aplikácii čistiaceho prostriedku JLM EGR môže dôjsť k zvýšeniu alebo zníženiu otáčok motora a môže dôjsť k zrážaniu naftového motora. Je to spôsobené pridaním kvapaliny a zmenou pomeru vzduch / palivo.

3. Spustite motor a nechajte bežať na voľnobehu.
4. Výrobok rozstrekujte v krátkych intervaloch 1 až 2 sekundy do sacieho potrubia. Po každom rozprašovaní sa môžu otáčky motora zvýšiť alebo znížiť; počkajte, kým sa znova stabilizujú otáčky motora.
5. Ak počas aplikácie klesnú otáčky motora, je ich potrebné zvýšiť, aby sa zabránilo zhasnutiu motora (až približne 2000 otáčok za minútu)
6. Ak v priebehu aplikácie vzrastajú otáčky motora alebo sa objavý klepanie motora, počas prevádzky nechajte motor na voľnobehu. Nepridávajte!
7. Pri niektorých vozidlách je aplikácia jednoduchšia s použitím dodatočnej predlžovacej trubice
8. Pokračujte, kým sa spotrebuje polovica produktu
9. Nechajte motor bežať na voľnobehu 2 minúty
10. Zastavte motor a znova pripojte prívodnú hadicu vzduchu.
11. Spustite motor a zvýšte otáčky motora približne 5 až 10 krát; neprekračujte 2500 otáčok za minútu alebo prejdite autom 3 až 5 km, aby ste pomohli uvoľniť všetok uhlík v systéme.
12. Pred vypnutím motora nechajte motor po dobu aspoň jednej minúty opäť voľnobeh.

UPOZORNENIE: NESTRIEKAJTE PRIAMO DO TURBA A INTERCOOLERU